Sleva 20 % na vybrané zboží

Vyzvednutí objednávky na prodejně ZDARMA!

Extra sleva 10 % pro členy

+420 256 256 080 - online@buzzsneakers.cz

FAQ

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

POTŘEBUJETE POMOCT? Pokud nenaleznete odpověď níže, kontaktujte nás na online zákaznické podpoře nebo na čísle +420 256 256 080

Přečtěte si prosím naše pokyny k nákupu pod odkazem Jak nakupovat online.

Pokud si přejete, naši zástupci zákaznické podpory mohou také zadat objednávku za vás. kontaktujte nás na online zákaznické podpoře nebo na čísle +420 256 256 080 s podrobnostmi o produktech, které si chcete objednat, způsobu platby, dodacích informacích a vašich podrobnostech.

Klikněte na odkaz Přihlásit se (v pravém horním rohu stránky), poté na odkaz Zapomněli jste heslo? poté budete požádáni o zadání vaší e-mailové adresy, na kterou obdržíte odkaz pro obnovení hesla.

Na webu je hned pod každým jednotlivým zbožím záložka pro kontrolu dostupnosti na prodejnách. Kliknutím se otevře seznam dostupných velikostí v obchodech a výběrem požadované velikosti se zobrazí obchody, kde je vybraná velikost dostupná. Spolu se seznamem prodejen jsou uvedeny kontaktní údaje každé pobočky. Než se do obchodu vydáte, doporučujeme vám zkontrolovat stav zásob přímo u obchodu. Naši zaměstnanci vám rádi ověří, zda je u nich velikost, o kterou máte zájem, dostupná.

Pracovní doba zákaznické podpory:

Telefonní linky jsou v provozu od pondělí do pátku od 9:00 do 17:00 hodin.

Mimo pracovní dobu zákaznické podpory nás kontaktujte na online@buzzsneakers.cz.

Velikosti obuvi a oblečení jsou uvedeny ve velikostech EU. Pokud si nejste jisti, která velikost by vám vyhovovala, můžete využít naše pokyny a tabulky velikostí, které naleznete na produktových stránkách.

Tajemství vašich dat je chráněno a zabezpečeno pomocí šifrování SSL. Internetová sběrná stránka je poskytována pomocí protokolu SECURE SOCKET LAYER (SSL) se 128bitovým šifrováním dat. Šifrování SSL je proces šifrování dat, který má zabránit neoprávněnému přístupu při přenosu. To umožňuje bezpečný přenos informací a nedovolený přístup k datům v komunikaci mezi počítačem uživatele a službou Webpay a naopak je zakázán. Služba Webpay a finanční instituce si vyměňují data pomocí virtuální privátní sítě (VPN), která je chráněna před neoprávněným přístupem. Obchodník neuchovává čísla bankovních karet a čísla nejsou dostupná neoprávněným osobám.

Jistě. Při vytváření objednávky, pokud nezvolíte jinak, je pro vás automaticky zvolen způsob platby „Dobírka“. To se týká způsobu platby, kdy balík zaplatíte doručovateli, když dorazí na vaši doručovací adresu.

Bohužel tento typ účtu nenabízíme.

Dobírka = 50 Kč

Platba na dobírku znamená, že za balíček zaplatíte přímo poštovnímu doručovateli nebo kurýrovi přepravní služby, který Vám zásilku přiveze. Cenu balíčku tedy uhradíte hotově při převzetí.

Platí pouze v rámci ČR.

 

Platba Google Pay, Apple Pay

Platba Google Pay = 0 Kč

Platba Apple Pay = 0 Kč

 

Platební kartou on-line

Platební kartou „on-line“ (VISA, MasterCard) = 0 Kč

Přijímáme karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro. Vydavatelské banky umožňují používání embosovaných (reliéfních) karet.

Použití elektronických karet VISA Electron a Maestro je možné pouze v případě, že to umožňuje Vaše vydavatelská banka.

Dále některé banky vydávají tzv. virtuální karty, které jsou určeny výhradně k nákupu na internetu.

INFORMUJTE SE U SVÉ BANKY O MOŽNOSTI POUŽÍVÁNÍ VAŠÍ KARTY K PLACENÍ NA INTERNETU.

Výměnu zboží lze provést pouze osobně na prodejně a pouze za stejný artikl v jiné velikosti. Doporučujeme před návštěvou prodejny ověřit dostupnost požadované velikosti přímo s vybranou prodejnou. Pokud požadovaná velikost není k dispozici, nebo je požadována výměna za jiný artikl, je třeba původní objednávku vrátit a vytvořit novou.

Jistě. Máte zákonné právo do 30 dnů od obdržení položky změnit své nákupní rozhodnutí a požádat o vrácení zaplacené částky. Ke zboží přiložíte fakturu a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy a vrátíte ho poštou nebo doručovací službou na adresu prodejny, která balíček doručila (její adresa je uvedená na faktuře jako odesílatel), nebo do nejbližší prodejny Buzz. Pokud byla objednávka uhrazena na dobírku, uveďte do formuláře číslo účtu pro vrácení peněz. Pokud byla platba provedena kartou, peníze Vám budou vráceny na kartu, ze které byla objednávka zaplacena. Vrácení částky proběhne do 14 dnů od převzetí zboží.

Pokud zjistíte, že zboží má vadu ihned po rozbalení, kontaktujte naši zákaznickou linku, kde vám poradíme s vrácením objednávky. V případě, že dojde k závadě během používání zboží v rámci 2 let od obdržení objednávky, kontaktujte nás a my vaši reklamaci co nejdříve vyřešíme. Více podrobností a celý postup naleznete zde: Reklamační řád

V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele jste oprávněni jednostranně vypovědět kupní smlouvu bez udání důvodů do 30 dnů ode dne dodání produktu. Podle zákona o ochraně spotřebitele jste povinni nést přímé náklady na vrácení produktu sami, pokud využijete svého práva na jednostranné ukončení smlouvy.

Pokud jste si nákup rozmysleli nebo po obdržení objednávky usoudíte, že Vám nevyhovuje velikost, barva, model apod., je možné do výše zmíněných 30 dnů vrátit zboží. Výměnu lze provést pouze osobně na prodejně Buzz a pouze za stejný artikl v jiné velikosti. Zboží můžete vrátit do nejbližší prodejny Buzz nebo zaslat zásilku poštou/doručovací službou do prodejny, ze které byl balíček doručen. V tomto případě nesete náklady na dopravu sami.

Podrobnosti a postup vrácení naleznete zde: Vrácení zboží

Buzz spolupracuje s distribuční společností PPL, Zásilkovna a Českou poštou, které doručují webové objednávky. V závislosti na zvolení způsobu doručení v košíku bude zásilka odeslána jednou z uvedených doručovacích služeb a v e-mailu s upozorněním na zásilku obdržíte informaci o doručovací službě, která doručuje a číslo balíku.

Aby bylo zajištěno co nejrychlejší doručení, objednávky s více položkami jsou doručovány přímo z prodejny, kde je položka dostupná. Proto je v určitých situacích možné, že jsou objednané položky doručovány z různých míst a v těchto případech lze očekávat doručení v několika balíčcích. Při tomto způsobu doručení vám nevznikají žádné další náklady na poštovné.

Možnost Click&Collect, tedy doručení na prodejnu, vám umožní vybrat si zboží a místo doručení domů si balíček vyzvednout na vámi zvolené prodejně.

Tato možnost je zcela zdarma a platí pouze pro platby online předem. Až zboží dorazí na prodejnu, upozorníme Vás e-mailem a můžete si ho vyzvednout v pracovní době vybrané prodejny.

Při vyzvednutí objednávky si s sebou vezměte osobní doklad totožnosti a potvrzení o nákupu, které obdržíte e-mailem.

Mějte prosím na paměti, že vyřízení objednávky může trvat několik dní, protože zboží může být doručováno z jiného skladu na vybranou prodejnu.

Doprava je zdarma pro všechny objednávky nad 2499 Kč.

U objednávek, jejichž částka je nižší než 2 500 Kč, hradí náklady na doručení ve výši 69 - 109 Kč zákazník. V takovém případě bude tato cena jasně zobrazena a viditelná v nákupním košíku při objednávání produktu na stránce www.buzzsneakers.cz a vy budete v každém okamžiku vědět, kolik má být celková částka za objednávku zaplacena. V překladu neexistují žádné další a skryté náklady kromě těch, které vidíte v nákupním košíku.

Dodací lhůta je 3-5 pracovních dnů.

Dodací lhůta může být delší ve výjimečných situacích, které nemůžeme ovlivnit, proto prosíme o pochopení předem. Pro všechny výjimečné situace jsme vám samozřejmě kdykoliv k dispozici na online@buzzsneakers.cz nebo telefonicky od pondělí do pátku: 9:00 - 17:00 na čísle +420 256 256 080

Webshop Buzz Sneaker Station umožňuje nakupovat i bez registrace. Stačí vybrat položky, vložit je do nákupního košíku, zadat dodací údaje, zvolit způsob platby a nakonec objednávku potvrdit.

Pokud byste však chtěli využít speciální akce (sleva na první nákup, narozeninové akce atd.), je potřeba se zaregistrovat.

Buzz aktuálně nemá možnost dodání do zahraničí. Pokud máte ve své zemi prodejny Buzz, určitě se podívejte na jejich nabídku.