Všichni dopravci a jejich služby zajišťují dopravu pouze na území ČR

 

CLICK&COLLECT

Click&Collect neboli Vyzvednutí na prodejně ti umožní vyzvednout si produkty, které sis zakoupil v našem internetovém obchodě, v kterékoli z našich prodejen a to zcela ZDARMA. Dodací lhůta je 3–5 pracovních dnů.

Abys mohl vyzvednout svou objednávku v prodejně Buzz Sneaker Station dle svého výběru, je potřeba zakoupit produkty na webu: www.buzzsneakers.cz:

  1. Vyber způsob doručení – Click&Collect (Vyzvednutí na prodejně) a prodejnu dle tvého výběru
  2. Vyber Způsob platby - Platba kartou - GoPay
  3. Potvrď objednávku
  4. Obdržíš potvrzení o úspěšném vytvoření objednávky

 

ZÁSILKOVNA

  • Doručení na výdejní místo  =   0 Kč (objednávky od 2500 Kč)
  • Doručení na výdejní místo = 69 Kč (objednávky do 2499 Kč)
  • Doručení domů  =   0 Kč (objednávky od 2500 Kč)
  • Doručení domů = 99 Kč (objednávky do 2499 Kč)

 

PPL

  • Doručení na výdejní místo  =   0 Kč (objednávky od 2500 Kč)
  • Doručení na výdejní místo = 69 Kč (objednávky do 2499 Kč)
  • Doručení domů  =   0 Kč (objednávky od 2500 Kč)
  • Doručení domů = 109 Kč (objednávky do 2499 Kč)

 

ČESKÁ POŠTA

  • Doručení na výdejní místo  =   0 Kč (objednávky od 2500 Kč)
  • Doručení na výdejní místo = 79 Kč (objednávky do 2499 Kč)
  • Doručení domů  =   0 Kč (objednávky od 2500 Kč)
  • Doručení domů = 89 Kč (objednávky do 2499 Kč)

 

ČESKÁ POŠTA - Detail dopravních služeb

Česká pošta Balík Do ruky

Pokud kupující zvolí dopravu prostřednictvím České pošty, balíček bude kupujícímu dopraven službou Balík do ruky, která zajišťuje expresní dodání v pracovní dny do 24 hodin od okamžiku expedice. Zároveň bude kupujícímu odeslána SMS s číslem balíku a e-mail s odkazem na sledovací systém České pošty, jehož prostřednictvím může kupující kontrolovat cestu zásilky na svoji adresu. Vzhledem k vysoké spolehlivosti a rychlosti tento způsob dopravy prodávající doporučuje.

Jak probíhá dodání Balíku do ruky?

Doručovatel zásilku přiveze na dodací adresu v pracovní den, obvykle mezi 8. a 16. hodinou, kde ji kupujícímu předá. Pokud nebude kupující zastižen, ponechá doručovatel v poštovní schránce kupujícího výzvu k vyzvednutí balíčku na pobočce pošty. Na poště pak zásilka bude uložena po dobu 7 dnů, v případě nevyzvednutí se vrátí na sklad prodávajícího a kupní smlouva se v takovém případě automaticky ruší okamžikem, kdy je zboží doručeno zpět prodávajícímu. Prodávající kupujícího upozorňuje, že přesnou hodinu doručení není schopen zajistit ani sdělit. V případě, že pošta kupujícího při doručování nezastihne, má kupující možnost svoji pobočku pošty telefonicky zažádat o opětovné doručení balíku na svoji adresu. Tato služba je bezplatná.

Česká pošta Balík Do balíkovny

  • Od podání až po vyzvednutí zásilky budeš vždy informováni. Jakmile ČP převezme zásilku do přepravy, obdržíš e-mailové avízo o podání.
  • V okamžiku uložení zásilky na tvém výdejním místě Balíkovna ti bude zasláno avízo o uložení (e-mail/SMS) na tebou vybrané Balíkovně. V tuto chvíli je tvůj balík připraven k vyzvednutí.
  • Zásilku si vyzvedneš tak, že si zvolíš službu Zrychlený výdej balíků na vyvolávacím systému (u nových vyvolávacích systémů stačí pouze načíst čarový kód z mobilního telefonu nebo avíza) a následně budeš přednostně vyzván/a k přepážce. Přepážkové pracovnici sdělíš kód pro vyzvednutí zásilky (součást avíza o uložení) a tvé jméno. Balík Do balíkovny je tvůj!
  • V případě, že jako adresát si nebudeš moci tvou zásilku vyzvednout, nabízíme možnost vyzvednutí balíku i třetí osobou. U této služby tudíž není požadováno předložení dokladu totožnosti.
  • Průběh doručení zásilky můžeš sledovat na internetových stránkách České pošty: Sledování zásilek (Track&Trace).

Viditelně poškozené nebo rozbalené zásilky prosím nepřebírej. Kontaktuj nás na infolince +420 292 333 056 abychom se domluvili, jak dále postupovat.

Pokud ti do tří pracovních dnů od obdržení sms a e-mailu o expedici nebude balíček doručen ani nedostaneš výzvu k vyzvednutí, kontaktuj prosím náš zákaznický servis na infolince +420 292 333 056 nebo na email: online@buzzsneakers.cz.

Platí pouze v rámci ČR.