Pokud se rozhodnete vrátit zakoupené zboží, postupujte prosím podle pokynů uvedených níže:

Na stránkách buzzsneakers.cz je nutné elektronicky vyplnit formulář pro vrácení zboží.

Kupující není oprávněn odstoupit od Smlouvy, pokud naplní jednu z níže uvedených podmínek:

  • Obuv nemá originální krabici
  • Oblečení je bez původních štítků, visaček
  • Zboží je vyprané
  • Zboží je špinavé, mokré nebo zapáchá
  • Část zboží nebo příslušenství je poškozená nebo chybí
  • Zboží není schopné dalšího prodeje

Zboží je možné vrátit do 30ti dnů ode dne převzetí zásilky a to dvěma způsoby:

  • Osobně na jakékoliv pobočce Buzzsneakers.
  • Zasláním Vámi zvoleným přepravcem na adresu odesílající prodejny. Náklady na vrácení tímto způsobem si hradíte sami.

 

Postup pro vrácení osobně na prodejně:

Zboží stačí přinést spolu s příslušnou fakturou a čárovým kódem, který získáte po vyplnění online formuláře pro vrácení zboží, na jakoukoliv pobočku Buzzsneakers. Jejich seznam naleznete zde: Prodejny

 

Postup pro vrácení odesláním:

Vyplňte online formulář pro vrácení zboží. Vytiskněte si čárový kód a společně se zbožím a fakturou pošlete vše na adresu, kterou naleznete na faktuře jako odesílatele (viz. obrázek). Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, napište číslo čárového kódu na fakturu.

Před adresu je nutné doplnit název prodejny Buzzsneakers. Neuvádějte adresu nákupního centra bez tohoto označení.

V případě, že objednávku obdržíte z více prodejen, zboží odešlete v jedné zásilce na jednu z nich.

Nepište ani nelepte nic na krabice od bot, originální obal by tímto byl znehodnocen. Pokud vracíte boty, nepoužívejte jejich krabici jako obal zásilky, ale celou krabici s botami vložte do jiného obalu.

Zboží NEzasílejte na adresu sídla firmy Sokolovská 100/94, 186 00 Praha, Karlín. Tato adresa neslouží jako místo pro vrácení zboží.

 

Kupující má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od Kupní Smlouvy odstoupit, a to do třiceti (30) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem Kupní Smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od Kupní Smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od Kupní Smlouvy doporučujeme využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy musíte o svém odstoupení od Smlouvy informovat Prodávajícího formou jednostranného právního jednání (například online formulář pro vrácení zboží, dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem).

Důsledky odstoupení od Smlouvy:

Pokud odstoupíte od Smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od Smlouvy, všechny platby, které jsme od tebe obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě poplatku za dobírku a dodatečných nákladů vzniklých v důsledku tebou zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použili pro provedení počáteční transakce.

V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady. Platbu vrátíme po obdržení vráceného zboží.

Převzetí zboží:

Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od Smlouvy, zašlete zpět na adresu, ze které jste jej obdržel. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešleš zboží zpět před uplynutím 30 dnů. 

Náklady spojené s vrácením zboží:

Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.

Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží:

Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti za účelem obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží i v případě, že s tímto zbožím nakládá s ohledem na jeho povahu a vlastnosti za účelem obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti, mimo byt (dále jen „Náhrada“).

Prodávající uplatní nárok na Náhradu u Kupujícího tak, že mu zašle od Kupujícího přijaté finanční prostředky za koupi zboží snížené o Náhradu.