Sleva 20 % na vybrané zboží
NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY
POTŘEBUJETE POMOCT? Pokud nenaleznete odpověď níže, kontaktujte nás na online zákaznické podpoře nebo na čísle +420 256 256 080
Výměnu zboží lze provést pouze osobně na prodejně a pouze za stejný artikl v jiné velikosti. Doporučujeme před návštěvou prodejny ověřit dostupnost požadované velikosti přímo s vybranou prodejnou. Pokud požadovaná velikost není k dispozici, nebo je požadována výměna za jiný artikl, je třeba původní objednávku vrátit a vytvořit novou.
Jistě. Máš zákonné právo do 30 dnů od obdržení položky změnit své nákupní rozhodnutí a požádat o vrácení zaplacené částky. Ke zboží přiložíš fakturu a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy a vrátíš ho poštou nebo doručovací službou na adresu prodejny, která balíček doručila (její adresa je uvedená na faktuře jako odesílatel), nebo do nejbližší prodejny Buzz. Pokud byla objednávka uhrazena na dobírku, uveď do formuláře číslo účtu pro vrácení peněz. Pokud byla platba provedena kartou, peníze ti budou vráceny na kartu, ze které byla objednávka zaplacena. Vrácení částky proběhne do 14 dnů od převzetí zboží.
Pokud zjistíš, že zboží má vadu ihned po rozbalení, kontaktuj naši zákaznickou linku, kde ti poradíme s vrácením objednávky. V případě, že dojde k závadě během používání zboží v rámci 2 let od obdržení objednávky, kontaktuj nás a my tvoji reklamaci co nejdříve vyřešíme. Více podrobností a celý postup nalezneš zde: Reklamační řád
V souladu se zákonem o ochraně spotřebitele máš právo jednostranně vypovědět kupní smlouvu bez udání důvodů do 30 dnů ode dne dodání produktu. Podle zákona o ochraně spotřebitele máš povinnost nést přímé náklady na vrácení produktu, pokud využiješ svého práva na jednostranné ukončení smlouvy.
Pokud si nákup rozmyslíš nebo po obdržení objednávky usoudíš, že ti nevyhovuje velikost, barva, model apod., je možné do výše zmíněných 30 dnů vrátit zboží. Výměnu lze provést pouze osobně na prodejně Buzz a pouze za stejný artikl v jiné velikosti. Zboží můžeš vrátit do nejbližší prodejny Buzz nebo zaslat zásilku poštou/doručovací službou do prodejny, ze které byl balíček doručen. V tomto případě náklady na dopravu hradíš ty.
Podrobnosti a postup vrácení nalezneš zde: Vrácení zboží